ÅTERVINN & ÅTERBRUK – Sälj, laga , rensa

FELANMÄLAN – Scanna så åtgärdar vi felet.

REHAB & VÅRD

PAKET & LOGISTIK – Skicka paket och presenter , ta emot paket, returnera ordrar.

INCHECKNING – Besökare och personer i lokalen får checka in sig.

BOKNINGEN – Ordna med boende till personalen korttid eller längre uthyrning. Ordna med taxi, Boka konferensrum och förbereda det med möblera, iordningställa, måltider, rekvisita m.m. Allt som behövs för en lyckad konferens, vi anpassar oss efter er budget. Bokningen kan även boka resor, hotell, ordna med uthyrning av produkter som behövs vid ett specifikt tillfälle.

INKÖP – Inköp hanterar alla inköp och ser till att alla produkter som behövs i lokalen finns i lager och fylls på innan det tar slut. Inköp ser även över befintliga avtal och förhandlar ner dessa till bättre priser och hållbarare material.

ASSISTENTEN: Din Personliga assistent sköter allt som berör personalen och deras privata behov. Det kan vara allt från hemstädning, ordna med allt inför en flytt till enklare snickeri och barnpassning.